oud nieuws

Nieuwe locatie Veenmoltuin

Onze nieuwe locatie! Open tuindag Veenmoltuin te Boskoop
Beste leden en cursisten,
Graag willen wij jullie van harte uitnodigen om op zaterdagmiddag 13 april tussen 14.00 uur en 17.00 uur onze nieuwe leslocatie in Boskoop te komen bekijken. Wij staan dan klaar met een hapje en een drankje op de Veenmoltuin aan het Zwarte Pad 1. Het is de bedoeling dat jullie gewoon gezellig langskomen en de hele tuin te bekijken, vragen te stellen, andere clubleden ontmoeten en bij te praten over allerlei (imker)aangelegenheden.
Twee weken geleden zijn alle lesvolken en lesmaterialen van de Reeuwijktuin verhuisd naar de Veenmoltuin. Ze staan daar in een prachtige bijenstal.

Bijenstal Veenmol
Leslokalen Veenmol

Voor de basiscursuslessen en voor de imkercafé’s hebben wij ook nog twee leslokalen tot onze beschikking. De eerste drie theorielessen zijn daar al gegeven. Op 9 april zal de eerste praktijkles volgen.
We hopen op veel bezoek! Van de parkeerlocatie naar de Veenmoltuin is het 3 minuten lopen. Jullie steken de Zijde rechtuit over en je loopt langs de spoorlijn door. Aan de rechterhand is de Veenmoltuin. Te herkennen aan de borden. Graag tot dan!
Parkeren kunnen jullie op het terrein van:
Wellant college
Zijde 105
2771 PB Boskoop

Het nieuwe adres van onze leslocatie is:
Natuurtuin de Veenmol
Zwarte Pad 1