Nieuws Welkom

Open Imkerijdag op zondag 9 juli 2023 op de Veenmol

Aanstaande zondag 9 juli van 12 tot 16 uur organiseert Imkersvereniging Groene Hart de jaarlijkse Imkerijdag op de Natuurtuin de Veenmol aan het Zwartepad 1, 2771 YY Boskoop.
De vereniging heeft op de natuurtuin de Veenmol een leslocatie waar een aantal bijenvolken staan. U kunt in de bijenstal kijken, waar u door een van de imkers uitleg krijgt over het leven van de honingbij. Er is een puzzeltocht speciaal voor kinderen uitgezet en er is voorjaarshoning van de eigen bijen te koop. Kinderen kunnen ook een kleurplaat kleuren en een eigen waskaars rollen. Er zijn folders over het leven van de honingbij en er is thee en koffie met wat lekkers erbij. Genoeg om te kunnen genieten van alles rond de honingbij.