oud nieuws

NBV studiedag in Boskoop

Alles is klaar voor de lunch

Op 30 november werd weer de jaarlijkse NBV studiedag in Boskoop georganiseerd. Onze vereniging had hierin een groot aandeel. Zeker 12-15 vrijwilliger hebben hun best gedaan om alles goed te laten verlopen. Stoelen werden s’morgens vroeg al klaargezet voor de deelnemers en aan het einde van de dag werd er schoongemaakt en weer opgeruimd. De catering was weer prima verzorgd, een van onze leden nam deel aan het ochtendprogramma en twee andere leden verzorgden een workshop in de middag. Ook leverde onze vereniging een tweetal keurmeesters voor de keuring van bijenproducten aan het Bijkersgilde, die ook dit jaar weer zeer goed werk verricht hebben! Hier een kleine impressie. Op naar het volgende jaar! Heel hartelijk bedankt voor een ieder die geholpen heeft!
Klik hier voor een impressie van Annet.