Nieuws Over bijen Over honing en dracht

Open imkerijdag zaterdag 13 juli 2019

Onze imkervereniging heeft een nieuwe leslocatie, de natuurtuin De Veenmol aan het Zwartepad 1 te Boskoop. In deze tuin, die onderdeel is van het Wellant college, houden we dit jaar voor de eerste keer een open imkerijdag.

Graag willen wij als vereniging iedereen in de omgeving van harte uitnodigen om de natuurtuin en speciaal de bijenstal op zaterdag 13 juli tussen 10.00 uur en 17.00 uur te komen bekijken. U kunt o.a. bijen in de bijenkasten bekijken en we leggen graag uit hoe uzelf bijen kan houden.

Natuurlijk kunt u dan ook de honing van onze bijen proeven en kopen. Er zijn IVN gidsen, die een rondleiding op de natuurtuin en het naastliggende Heempad geven.

We hopen op veel bezoek! Van de parkeerlocatie naar de Veenmoltuin is het 3 minuten lopen. Je steekt de Zijde rechtuit over en je loopt langs de spoorlijn door. Aan de rechterhand is de Veenmoltuin. Te herkennen aan de borden. Graag tot dan!

Parkeren kan op het terrein van het Wellant college, Zijde 105, 2771 PB Boskoop.
Het adres van Natuurtuin de Veenmol is Zwarte Pad 1, 2771 YY Boskoop.